tankar

varför kan man bara inte stänga av huvet ibland.
för jag orkar verkligen inte tänka med nu, det blir bara
värre då, någon som håller med ?
idag har jag legat i mammas dubbelsäng hela dagen och
bara myst, eller ah har ju diskat också men mitt rum
orkade jag faktist inte ta tag i så jag har fortfarande
en klädesmatta (:

som sagt skrev innan så har jag humörsvängar & idag
har min dag varit jätte jobbig, har bara velat gråta ibland
men ibland har allt varit som vanligt.
ibland är det något lättare att ha en hel dag när man
mår riktigt dåligt istället för att bara ha det flera gången
en liten stund per dag.. eller vad tror/tycker ni ?

Melissa Horn – Vem lämnade vem
Melissa Horn, hon har bra låtar & ibland är det som att hon
sjunger om mitt liv, älskar när låtar beskriver ens liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0