hemma-ahaa-ahaaa

(ni vet hemmabutikernas reklam..hemma-ahaa-ahaaa)
Har precis kommit hem efter en helt okej dag i skolan,& en liten mini sväng på stan.
igår kväll bestämde jag & en gammal kompis Tobias att vi skulle träffas en stund
efter skolan så jag kunde visa han att jag kan låta som en apa, så ah han kom
till min skola idag när jag hade slutat, sen gick vi in till stan
& bara pratade lite, men bara i en halvtimme för han skulle med bussen, men men !
när jag ändå var i stan så gick jag & hälsade på AnnaCarin min morbrors tjej,
en mycket trevlig kort tjej på 21 år. Hon jobbar inne på acent så jag hjälpte
henne lite där inne. Vi bestämde att vi skulle ha en liten tjej kväll någon kväll &
äta thaimat & titta på film & ha lite hemma spa & om jag var snäll skulle vi kanske
till och med öppna en flaska vin (;

mmm.. sugen påvofflor ! dom mörka vofflorna är mörka bara för jag hälde massa
oboy pulver i smeten ihopp om att det skulle smaka oboy.. gjorde dom tyvär ej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0