God morgon !

God morgon alla sålstrålar !
just nu för tillfället är jag glad, ingen aning varför
det bara är så det är, vettu (:
Igår morse så vaknade jag av att dom som bor under
spelade trumpet vid halv 10 på morgonen.. och om jag
ändå inte hade varit så blyg så hade jag knackat på & skällt
ut dom!
men idag fick jag sova så länge jag ville... vaknade första gången
vid halv 6 fy va jobbigt, men somnade som tur väl va om &
vaknade nästa gång vid 9 men nej, det var jag inte nöjd
med så jag försökte somna om igen, & ja jag lyckades
så tredje & sista gången jag vaknade var vid halv 11 & det var
för att det var aldelles blött på min arm...ja, jag hade dreglat
hihi, mysigt va ? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0